Facebook apeleaza la un artist Pixar pentru viitoarele emoticoane
Incercand sa-si improspateze unul dintre cele mai importante elemente de socializare, Facebook a apelat la Matt Jones de la Pixar.
Emoticoanele reprezinta o parte din ce in ce mai importanta cand vine vorba de comunicarea virtuala. Inca de pe vremea primei versiuni de Yahoo! Messenger imi aduc aminte cata importanta aveau micile figuri de culoare galbena.
Pentru ca Facebook simte ca e loc de mai bine la acest capitol cocheteaza serios cu ideea schimbarii radicale a emoticoanelor folosite in fereastra de chat a retelei de socializare. Matt Jones – story artist la Pixar si Dacher Keltner – psiholog la UC Berkeley sunt partenerii cu care gigantul in socializare colaboreaza pentru aceasta sarcina.
Datoria celor doi este de a stabili cele mai potrivite figuri pentru a transmite o plaja cat mai mare de sentimente. Cu o vasta experienta in aplicarea de expresii unor animale si obiecte la Pixar, Matt Jones este probabil cel mai potrivit pentru aceasta sarcina. El a inceput deja sa lucreze independent la acest proiect complex, avand rezultate uimitoare. Imaginea de mai sus, care surprinde o mostra semnificativa din emoticoanele la care ne putem astepta intr-un update la Facebook, au fost obtine de BuzzFeed direct de la sursa.
Desi este greu de stabilit un numar maxim de expresii pe care le traim si ar trebui sa ajunga pe Facebook sub forma de emoticoane, pentru Matt Jones a existat un punct de inspiratie. Dacher Keltner a decis ca Exprimarea Emotiilor la Oameni si Animale de Charles Darwin este un punct bun de plecare in aceasta directie.
Pe langa desenele efective, Matt Jones incearca sa gandeasca modul in care aceste figuri pot fi transpuse in trei dimensiuni. Si cateva elemente de animatie sunt luate in calcul, toate cu scopul de a transmite cat mai eficient o traire umana. Din pacate, momentan nu se stie cat de departe a ajuns proiectul si cat mai avem de asteptat pana se va reflecta in ceva real pe pagina gigantului de socializare.